نوشته شده توسط : hiwebex

قابلیت دسترسی یکی از مهمترین مواردی است که در طراحی سایت مطرح می شود. داشتن وب سایت موجب می شود که تجارت شما اساسا ارتقا پیدا کند. در حقیقت هیچ محدودیتی بر روی اینترنت و قابلیت دسترسی به اطلاعات در فضای مجازی وجود ندارد و مردم در سرتاسر جهان می توانند اطلاعاتی درباره شرکت، گروه یا نهادی به خصوص که از طریق وب سایت، خود را در معرض دید کاربران قرار داده و محصول یا فعالیت خود را به بازدیدکنندگان ارائه نموده است، کسب کنند.

قابلیت دسترسی در سایت ها

هیچ گاه مسائلی مانند مناطق زمانی مختلف، متفاوت بودن کشورها، مرزبندی کشورها و حتی تفاوت زبانی، باعث ایجاد محدودیت بر کسب و کار شما نمی گردد. بسیاری از مرورگرها این امکان را به کاربران می دهند تا تنها با کلیک بر یک دکمه قابلیت دسترسی به ترجمه سایت ها به زبان خودشان را پیدا کنند. گسترش کسب و کار با استفاده از طراحی سایت با هزینه ای به مراتب بسیار کمتر از فرستادن ایمیل، تبلیغات روزنامه و یا آگهی های بازرگانی تلویزیونی قابل دستیابی می باشد.

قابلیت دسترسی به اطلاعات

امروزه ما در دنیای دیجیتال همواره در حال رشد زندگی می کنیم. کاربران اینترنت انتظار دارند که سوالاتشان به طور اتوماتیک پاسخ داده شود. در حقیقت اینترنت در جایگاهی فراتر از یک کمک راهنما، صفحات زرد و یا حتی دفتر تلفن محلی، قابلیت دسترسی به اطلاعات مختلف را فراهم می آورد.

امروزه اگر شما نتوانید به اطلاعات مورد نظر خود در اینترنت دست پیدا کنید، این موضوع برای شما امری غیر ممکن و شگفت انگیز تلقی می گردد. همچنین بسیار مهم است که در طراحی سایت خود، ابزارهای مربوط به تلفن های همراه (مانند گوشی های هوشمند) برای مشتری ها و کاربرانی که دائما در حال حرکت بوده و بسیار پر مشغله می باشند را لحاظ نمایید.

تیم حرفه ای Hiwebex با بهره مندی از کادری مجرب می تواند پشتیبان شما عزیزان در زمینه طراحی سایت و جلب رضایت مشتریان شما باشد.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: